Bildserie ala Christian

Har känt mig konstig i huvet hela dagen idag vet inte alls vad de har varit me mig, men nu tänkte ja göra nått annat, klockan är typ lite över 23 på kvällen och jag tog fram mobil kameran random och tänkte ta lite kort på mig , efter ett par kort så tänkte jag hey fan jag kan ju göra en bild serie av detta och de blev de ^^

Lite löjlig men wtf jag är små trött och jag tyckte de vart en kul grej.....
Notera att jag har utan glasögon och med glasögon och med solglasögon vilket passa bäst xD

Så enjoy ^^



hmm trött, seg vad ska man hitta på?



Ne fan kommer inte på nånting asså..............................



Boom snygga solglasögon va , köpte på marken ;) bling bling................



Say what? ne fan klurigt o hitta på nått kul, blogga kanske???



Skit mobil kamera I know, det ser ut som kortet är målat i Ler färg...........
fukking irlänsk Nokia...



OH YES mina vanliga glasögon, köpte två par betalade för en ^^
ungefär 1500 kr .....



Om ni tittar noga ser ni vita ränder på sidorna, ska ju vara design bågar ^^



Måste ju knäcka nacken sådär skönt också ^^  ahhhhhhhhhhhhhhhhhh




NÄMEN BORTA????? vem tog dom?? hehe jo men de va jag xD
JO men de va jag ärligt xD



fy fan de är sent och jag tar kort , shit shit  not my style, 
but hey always look on the bright side of life.................



haha om ni kan se vilken färg jag har på ögonen får ni miljarders miljader ;)



Haha här gör jag mig bara till, fjantar mig lite ^^






Kommentarer
Postat av: Erika

Tävling på bloggen där du kan vinna Tandblekning från EASEWHITE.

2009-10-16 @ 12:07:35
URL: http://erikavikstrom.blogg.se/
Postat av: Klara

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 01:08:26
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0