Bo & Jobba Utomlands i Irland Del 6

Its back moahaha lol ne men nu kommer de lite gott & blandat me bilder från irland.

kort breifing vad jag gjort idag, vaknade 11.30 vilket va skit sent och jag, har slöat o spelat sims 3 idag och sen har jag varit på träning på friidrotten då ja tyvärr sträckte en muskel och fick skit ont, hoppas bara muskeln i benet blir bättre till onsdag då det är dags för träning igen...



När ja tog den här bilden var presis innan jag skulle gå in till whiskey fabriken i staden Midleton.



Midleton centrum, roligare än såhär blir de inte eller?? jo 1 timma senare var jag full pga whiskey provning ^^



En stad jag inte kommer ihåg namnet på men den ligger nånstans emellan cork och cliffs of mother, allså en plats där vi rastade tror ja vi gjorde när vi skulle till cliffs of mother.......



I denna stad fick ja syn på en vacker bil golf r32 ^^




En annan byhåla vi stannade vid och käkade mat på en pub, har bilder på puben på ett annat inlägg....



Här ser ni bed & breakfast rummet mina föräldrar stannade på, jag lovar bland det mest fräschaste och lyxigaste bed & breakfast jag nånsin varit på, jätte bra faktiskt.............



Låg i världens mjukaste säng när ja tog kortet ^^



En till bild från min arbetsplats på siemens med en jävla massa program och skit uppe ^^



Ja dålig bild kanske men en flagga på alla länder som jag supportade...................



Lite smått njutbart vid en Å som rann längs staden................................



Har ni aldrig sett hur typiska Dublin bor ser ut, kolla noga nu har ni chansen ;).......................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0