Cykeltur & Promenad

Idag tog jag mig en cykel tur, hal lång tur till ett joggingspår, passade på att ta lite bilder också,
känns som att man tvingar sig själv att fokusera mycket tid på bloggen med bilder och intressant text..

när man är arbetslös så har man mycket tid och sina "kompisar" kände jag inte för att ringa,
så aa mycket tid kan man lägga ner på bloggen, vill inte göra bloggen för andras skull den ska vara för min skull..

det är den känslan jag vill ha, men självklart vill jag ha mycke läsare på bloggen..........
bloggen har jag för att beskriva min syn på allt, min tankar och "så här tror jag att de är" och beskriva mig och
vad jag vill me livet och absolut inte om nån annan!

tränar friidrott och de är de ett ganska tufft schema så jag ville inte ta i för mycket så jag gick halva spåret, och så naturligtvis började de regna när jag cyklade hem :/



Tog bilden när jag cyklade, mysig på nått sätt i like it! höst bild typ ^^



parkerade ost bågen i en dal, tyckte jag pasade på ett foto......



Här lite mysigare omgivning då de är mycket höst känsla och ingången till jogging spåret.....



lekte professionell fotograf =)



Fint med spåret som slingrar sig + att de ligger gula löv på marken ^^
Det var kallt och blåste ganska friskt men ja gillade den känslan...........



Leka professionell fotograf igen ^^



Sisst men inte minst en bild på mig ^^, ja de va kallt + blåste + ja hade cyklat i kyla så ja va smått förkyld och kall i hela ansiktet så jag ser ut som nån som skulle råna nån på pengar haha..........


Kommentarer
Postat av: Mimi ♥

Haha jo tack det ska jag ;)

2009-10-04 @ 20:42:02
URL: http://mimigustafsson.blogg.se/
Postat av: Mimi ♥

okej gör så! Jahrå :)

2009-10-04 @ 21:02:56
URL: http://mimigustafsson.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: Ja alltså, jag vill ju verkligen till Dublin först och främst, och därefter blir det Cork. Men samtidigt, om jag hittar den "perfekta" familjen nån annanstans så får jag nog överväga att åka dit. Jag ska ju ändå bo med familjen i ett helt år, så...

Drickandet vet jag om :P Jag valde att inte vara i Dublin på en helgdag under min vistelse där just på grund utav det xD Jag var inte 18 heller just då och det kan ju också ha spelat in lite ;)

The food I did not know about! Men jag tror att det blir lite annorlunda när man bor med en barnfamilj, förhoppningsvis i alla fall. Jag ska försöka att inte hamna i snabbmatsfällan ;)

2009-10-04 @ 22:18:39
URL: http://akatalektisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0