Dagens dubell

jag är nu på bibbloteket och bloggar,

fick reda på idag att jag ska få gå en truckutbildning nu med behörighet b känns jävligt najs då de ökar chanserna till jobb. jag tänkte skriva om svenska hollywood fruar och lösningen på den globala uppvärmningen.


Svenska hollywoodfruar

har sett alla avsnitt på tv3 play på internet. och jag älskar den serien  och hatar att de bara var 4 avsnitt?? dåligt ja som fan, jag älskar faktiskt anna ankas åsikter.

kommer nu bara för de inte ihåg alla åsikter hon sagt men en sak var att mår inte hon bra själv så mår inte andra bra omkring mig hon har så jävla rätt och vissa gör felet att lägger alla pengar på sina barn vilket är fel för man måste ju för fan må bra själv....

och har man pengar ja varför inte visa att man har de istället för att följa den svenska trista tråkiga sättet att tissla och tassla med att ja har pengar men vill inte visa de, nu är inte ja rik så jag har inget o visa upp..


Lösningen på Globala uppvärmningen!

de finns många teorier och projekt man gör på jorden för miljöfrågan att de ska gälla en nollvision när de gäller miljöutsläpp för att få en bättre miljö på jorden och minska utsläppen och minska den globala uppvärmningen.

men ja tror istället lösningen finns i rymden, varför inte sätta upp värmesköldar som är riktade mot solen? som i sin tur minskar den stigande temperaturen på jorden? såg en artikell i nån tidning att en lösning kunde va att sätta upp tre st värmesköldar mot solen alla i olika storlekar som minskar värmen mot jorden , fast minskar så lite att de jämnar upp värmen på jorden så att de blev som kanske på 1990 talet så värmen var normalt värde på jorden??

 

hinner inte me mera, känner mig lite stressad av att göra detta inlägg då ja står vid en snabblånings dator.. over and out...


Kommentarer
Postat av: Helene

WOHO! äntligen en kille som har kunna säga det som jag ville höra. GUTT!

2009-10-08 @ 20:55:12
URL: http://hholmstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0