Trippell inlägg


Moments

Ibland "välldigt ofta tycker jag" har jag såna moments då man tänker då livet i stort sett 99% relaterat till vänner, kärlek, jobb, föräldrar & oftast är de trevligt att ta en promenad eller cykla  & komma ut en stund o grubbla..

speciellt nu när jag är arbetslös så behöver jag komma ut då jag tycker de är jobbigt att vara arbetslös..




- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Svikande kompisar & dålig utekväll


förra lördagen var jag ute på en av ineställena i stan som är ombyggt inuti, och desvärre vart lokalen mycket mindre efter ombyggningen och ett dans golv har dom tagit bort, de är en försämring enligt mig och inte förbättring..

+ denna kväll var de extremt lite folk där också & kompisen jag var ute med försvann från bordet vi stod vid & de fanns inga man kände på utestället heller jamena åh skit kul stå där själv så jag gick hem 1 timma innan de stängde & de är inte första gången han sviker, synd att han ska va ett sånt as ibland då man inte har så många nära vänner som vill hitta på något ibland.............


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  - - - - - - - - -- - - - - - - - - - -

Behov av terapi?

ärligt talat så känner jag mig mesta dels deprimerad så skulle kännas skönt att gå till en psykolog =P
men också att man har känt sig konstig i kroppen jag vet inte vad man ska förklara de som,
de börjat med att magen krångla för mycket stress på cp callcenter jobb, så man har ju tagit medicin för de,
efter de har jag kännt massa konstiga saker som är svåra att sätta finger på, ibland har man i nån dag bara svårt o fokusera och en annan dag har man fått små röda prickar på kroppen som sedan försvunnit nästa dag,
och haft ont i halsen minst 6 gånger detta år och kännt mig varm men sedan blivit bra igen och nu senast har jag kännt i ungefär 4 dagar konstig i huvet, de är inte huvudvärk de känns som att de är nått i huvet som känns som vadd lr ludd jag fattar ingenting alla dessa saker har jag aldrig kännt förut nånsin allt började efter jag var på irland o hade ett stressigt jobb på callcenter.... allt kan säkert vara relaterat till stressen lr depprition
känns som man skulle vilja gå till en psykolog och berätta allt detta, jag bryr mig inte om att hela sverige kan läsa detta för om de skulle hända mig nått så vill jag att nära o kära ska få läsa detta om de blir nått....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0