Roadtrip ala Örebro

Tog en Roadtrip till örebro och Marieberg idag, de vart dåligt väder men de gjorde absolut ingenting för min del jag njöt av bil resan och hade planer i marieberg att köpa ett sällskaps spel jag köpte ett ordspel.

där man ska gissa ord och förklara i grupper SKIT kul spel, jag traglade igenom relgerna seg och trött men nu har jag fattat tror jag exakt hur man spelar spelet, jag köpte Alias!!

Var efter de på över våningen och köpte en stor latte i en take away kopp då ja trodde att ja skulle kanske ta me mig kaffet när jag gick och spanade runt bland affärerna! men ja satt kvar ^^

de som hände i kassa var att en tjej tog först min latte de vart lite förvirring och sen glömde han i kassan och ta betalt :P skulle inte sagt nått fan ............

Iallafall här kommer lite bilder från min Roadtrip ala Marieberg Örebro...



På väg in till Marieberg, det regnade ganska mycket..Lyssnade på P3 hela vägen in ^^



En del av den vackra utsikten hehe + massa reng utanför som smattrar mot rutan + bra musik = NAJS



Stor Kaffe Latte med brunt socker ^^ så jävla underbart......



Här är en av mina mobiler har tre st, en är trasig, en är utlänsk mobil (den jag tar kort med) + den som synns på bild som inte har någon kamera kostade 495 kr på Telia........



Ser ni va de står på påsen "bokia" bra affär i like it...........



Fiket jag satt på, ser bara en del finns mer platser längre fram men ja gillade min plats lite diskret men samtidigt bra utsikt...



I know cp ljus på vänster sida, med wtf ser ni vem de är på bilden ^^ han har jävligt grym röst iaf..........
Därför han är miljadär.........



Detta är sällskapspelet jag köpte, Party Alias om man läser förklaringen till spelet så måste man bara köpa det!!



på choklad affären köpte jag denna whiskey choklad *dräggel* min favorit whiskey + choklad = jizz in my pants"



kunde inte motstå denna snygga kopp, i silver bara 45 kr, jag gillar och samla på muggar..........


Kommentarer
Postat av: linn

tack :)

2009-10-03 @ 17:57:31
URL: http://llllllinn.blogg.se/
Postat av: mukta

en jätte fin blogg tycker jag! <333

2009-10-04 @ 08:34:34
URL: http://muktas.blogg.se/
Postat av: linn

haha;)

2009-10-04 @ 09:02:31
URL: http://llllllinn.blogg.se/
Postat av: Malin Norström

Tack för din kommentar :)

2009-10-04 @ 12:25:39
URL: http://malinnorstrom.blogg.se/
Postat av: Mimi ♥

Hoppas du får en trevlig söndag :)

2009-10-04 @ 14:51:16
URL: http://mimigustafsson.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: Vad roligt! Vad gjorde du i Cork så länge? Jobbade? Jag har varit i Dublin förut, en liten semester på 5 dagar i februari i år var jag där (:

Jag ska jobba om Au Pair i ett år är det tänkt! Främst vill jag hamna i Dublin dårå, men jag är openminded för andra ställen också (: Det beror helt enkelt på vilka familjer jag hittar och som verkar bra!

Jag ska definitivt återkomma för att se på dina bilder från Cork, lite tajt om tid just nu bara.

Ha det så bra!

2009-10-04 @ 18:29:12
URL: http://akatalektisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0