Torsdagens Utflykt

Här kommer lite på torsdagens utflykt med bilen, kände för att på morgonen ringa en kompis och umgås men sen kände jag bara nej tänker jag inte göra, så jag tog bilen en sväng ganska najs när man dom gångerna känner sig nöjd med att bara glida runt me bilen.....



Här står ja på en brygga vid kristinehamns "kust" mot picasso udden..




Snygg båt och gillar speciellt att de finns "bygg" skydd för vinden, träligt om man ska fiska på kvällen o de blåser som fan eller på dagen..



Min bil står lite snyggt i kanten av fotot och så ser man en överblick av alla båtar...........



Foto-grafiskt sido bild av min bil, solen gör att den sidan som visas ser så fint och välskött ut ^^



Se så fin min baby är njuter av kvälls solen...............................................

Säger bara att fler utflykter kommer de bli, speciellt om de är sköna dagar då solen visas på kvällskvisten...

Kommentarer
Postat av: alexandra

SV: Haha jaså?

2009-10-11 @ 13:03:52
URL: http://afiischer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0