Bo & Jobba Utomlands i Irland Del 4

ja har man inget arbete om dagarna så får man mycke tid till de här, mera bilder ^^



fin entre till en park i staden.



Så här ser typiska irlänska hus ut! Skit tråkiga helt enkelt på andra sidan är de istället 4 st bed & breakfast brevid varrandra och de man ser nu är en parkering till gästerna, FUL parkering är kanske inte rätt ord men grått & trisst..



En brun fågel vid en skatepark! han luktade bajs



jätte fint kort taget av mig i parken!



fanns ingen vakt nånstans i parken.........................



lite utsikt utöver en del av parken....................



spegel påle?



vill ha denna bil , jag älskar den!



utsikt utöver min lägenhet i Cork, tog kort på kvällen, men man ser lite iallafall...



El räkning från ESB den räkningen var ganska billig faktiskt då den normala var på cirka 3200 kr var tredje månad då jag delade lägenheten med 3 andra.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0